rubrik? ja, vad ska man säga?

Idag gick faktiskt matteprovet bra :) Jag svarade på alla utom den sista frågan , så nog tror jag att jag åtminståne klarade de!  Redovisningen gick mindre bra men så stannade jag och ville och skrev ner lite saker och då sa Katarina att våran redovisning var jätte bra, så tydligen gick de bra :D haahha

Jag har nyss varit på träning, sosso tränade oss idag, de gick väll bra:) Men däremot så efter när vi skulle duscha så var de kokhett vatten man brände sig, så jag kom på att om man sitter på golvet kanske de hinner bli kallare, och smarta jag hade rätt:) Jag, eve och tove satt på golvet och duschade:D haha de var lite kul :P

Nu ska jag prata med älsklingen sen ska jag sova, har dock sovmorgon imorrn så de är bra:) 

puss på er<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0