1 DAG KVAR!

En dag kvar! AAAAH, jag fattar inte hur allt kan ha gått så himla fort, nyss var de typ januari och vi började prata och fundera om vi kanske skulle fara, och så bestämde vi de, och jag har som inte längtat så himla mycket, men då när de typ var 20 dagar kvar då började nerräkningen och allt har gått så himla jätte fort! Åååh, jag åker då imorrn med flyget, som far halv elva från luleå. Ååh, jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll så de går fort! Jag märker nu att jag skriver mycket Åååh, hahah men jag längtar bara så himla mycket:) Jag vet inte vad jag ska ta mig till ! Haha.

Idag började jag halv tio på skolan, började med Naturkundskap i L9.3, de tog ett tag innan jag hittade och så medans jag letade såg jag micke och martin, så gick jag till dom men dom hittade inte heller så gick vi omkring på plan tre och letade, så mötte vi erik engberg och han sa vars de var så gick vi fram en liten bit så stod de ju Labratioriegränd, så vi var dock på rätt spår (efter att ha sökt igenom hela vånging 3) och vi kom typ 7 minuter försent men John brydde sig inte för de är ju lite krongligt nu i början. Sen hade jag englska sen arbettssätt och lärande och efter de hade vi lunch. 13.25 började estetisk verksamhet i musik, var från 13.25 till 16.20, de är lång lektion och dryg kan jag tala om, men vi slutar 15.50 ist så de är ju ändå en halvtimme tidigare, på musiken så spelade vi bas fast på akustikgitarr (hur de nu stavas) och så sa han typ att vi skulle ta ett c och ingen kunde typ, bara johnny typ, så alla satt och kolla på han! Haha de var lite kul, men han är typ kung i musik, riktigt duktig=) haha. Sen tog jag och elina 16.30 bussen hem, och så sa rebecca att de inte var någon fysträning idag, vilket inte gör så mycket för mig, haha jag blir bara glad! :) Oftast när de är fysen som är inställd! ;) hahah


Och nu snart så ska jag göra massa läxa som jag har fått i uppgift att göra, har massa saker, typ flera ämnen:


Engelskan: Har 21 glosor som är till på onsdag men jag gör nog dom på måndag!


Barn-,kultur- och fritidsverksamheten: Har jag en intervju som jag ska göra, ska typ ställa frågor till vuxna typ om deras skoltid, ja jag har lite frågor som jag ska ställa, ju äldre, destu bättre sa hon, men jag känner typ inga gamlingar, jo typ farmor med hon bor ju i Arvidsjaur, men jag ska nog ringa till hon, jajja!


Matematiken: Har inte gjort klart mitt veckans mål för denhär veckan så ska jag göra de och så ska jag göra klart nästa veckans mål också!


Svenskan: Då ska vi typ läsa bok, men jag ska läsa på flyget, så jag behöver inte läsa nått nu här hemma! :)


Estetiska verksamheten: Har vi fått i läxa att vi ska ta en låt och sen skriva i vilken ordning allt kommer i, alltså intro, vers, refräng, sick, hook, mellanspel, solo, outro. Jag tror de var dom:) Ja, sen ska vi då redovisa de för klassen som kommer bli pinsamt!


Så jag har en hel del jag måste göra ikväll, och jag ska sätta igång med de redan nu! Ska ju se idol också! ;)
Så kram på er, jag skriver imorrn före jag far och de! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0