3 DAGAR KVAR!

Åååh, dagarna går fort nu, så fort att jag inte hinner skriva i min blogg, och jag ser att jag har förlorat massa läsare vilket gör mig ledsen :/ Men ååh vad jag längtar till på torsdag! Jag vet inte vad jag ska ta mig till, vi har packat klart idag iaf eller nyss! ;) Har dock inte så mycket saker med mig, tror inte att de behövs så jätte mycket.! Ska väl köpa nått där också :) Åååh, jag vill bara sova, så de går fortare, imorrn börjar jag 10 över 8 och dagen börjar med idrott såklart, men de är typ soft, jag har packat ner smink i väskan, fixar mig efter idrotten ist! Jag ska inte fixa mig nått på morron, ska ju ändå typ duscha och de efter idrotten och då mister jag bara tid, imorgon blir de:

1. Uppstigning 06:30
2. Klä på mig
3. Äta
4. Sätta upp håret, borsta tänderna
5. 06:45, gå till bussen som går 06:55


Just nu håller jag på att smsa med vikor johansson, skriver väl inte så mycket, jag ska typ sova snart! =) Jag känner att jag är trött och jag känner softet att he på en film och somna till den ! Jag tror jag gör de!

Sov gott, kram på er<3

Kommentarer
Postat av: virro

2008-09-02 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0