Hemma!

Jag sitter nu i rebeccas soffa kom ju hem från kreta igår, halv tio var vi på kallax. Åååh, jag vill bara tillbaka, jag har inte längtat hem ett dugg! Jag har haft de hur bra som hellst, kunde inte bli bättre! ;) Och jag träffade min kärlek där borta! Benjamin, från Norge, och han var hur gullig som hellst, lite svår att förstå och jag har fått så söta sms nu efter jag farit! Åååh, jag har tagit kort på han och allt! Jag ska lägga ut bilder sen ! Är ju hos rebecca nu ska vara med hon ikv, viktor nilsson kommer också snart. Vet inte vad vi ska göra än men får väl se! =) Åååh, jag kan skriva hur myckket som hellst om resan men ni får vänta till ikväll om jag hinner skriva, har tagit över 400 bilder, så de blir mycket bilder sen att se på !

Ska dra nu rebecca sitter och äter men hon kommer nog upp snart och så kommer viktor också ! Men bilder och allt kommer sen ! Pusspuss<3

Rebecca, du tar upp en väldigt stor del i mitt hjärta, ååh älskar dig så mycket gumman:)<3


Rebecca och viktor=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0