veckan

har inte skrivit något i veckan eftersom internet inte funkar varken hos mig eller hos mattias, men i veckan har jag hunnit göra mycket allt från typ varit och hälsat på min gamla häst Blajen som jag saknar väldigt mycket :'-( till att städa bilar och varit och ätit ute och massa saker. jag skulle ju då beställa löshår eftersom mitt är så himla nött pch jag skulle köpa ljust lockigt hår eftersom jag har jäkligt lockigt hår och då slipper jag platta håret 24/7 och det blir inte lika nött, så då gick jag in på Tajmahal men då hade dom bara jätte ljust löshår och de vill jag inte ha så då bestämde jag och mamma oss för att jag skulle köpa mörkt, så då blev de till att köpa mörkt så då ska jag färga mörkt, vilket jag egentligen inte är så mycket emot eftersom det är ganska jobbigt att färga utväxten på de ljusa och få de i samma färg och ja sånt, så då kommer nog löshåret på måndag, hinner nog inte komma till imorgon tror jag, det brukar ju ta 2-3 dagar. 

Jo, för er som ska köpa löshår så rekomenderar jag Tajmahal, ett företag i stockholm som är jätte bra och har de mesta och leveranstiden är jätte snabb och har jätte fint hår. Alltså jag köpte ju mitt första löshår i typ sjuan och jag har ju haft det typ ändå till nu, alltså beställt i omgångar men håret håller ju längre ju bättre man behandlar det och jag har de löshår som jag har nu de köpte jag i slutet av nian och har typ haft det varje dag så de är jätte bra så kika gärna in på http://www.tajmahal.se/

Dehär håret blev det, hoppas det blir bra, det är 50 cm :-) som jag brukar ha då!

Chao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0