back in bisness

usch med skola, idag började vi 9 och så gick vi igen lite grejer och så har vi en ny tjej i klassen så det var lite sånt vi gjorde.. så klockan 10 slutade vi och då blev det 11 bussen hem då jag helt plötsligt började må jätte illa, och började att svettas och rapade hela tiden, trodde jag skulle spy i bussen. men jag klarade mig, och när jag kom hem la jag mig direkt och sen låg jag i sängen ändå till klockan 4, så åt jag och fick jag göra mina behov HAHA, då blev det mycket bättre och så kunde jag döma matchen mellan isk och södra, 6-0 i vinst! så ville dom att jag skulle döma på tisdag också! så det blir bra! ;-) nu håller jag på att uppdatera min mobil som har varit mongo ändå sen jag fick den, saknar min rooosa :-( börjar 9 imorgon och går till typ 12! skönt! får se om jag,mattias,markus och elin far till sleng, vi får se hur de blir med den saken;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0