ingen rubrik

fredag var en lyckad kväll , eller senare började jag må väldigt illa och mattias kom och flickorna låg med mig ett tag sen så somnade jag, tack flickor och mattias! <3 men däremot igår var inte en så lyckad dag jag var seriöst bakis till klockan 10 på KVÄLLEN, jag har aldrig haft en så kass dag, fyfan! haha hoppas inte att de kommer upprepas! men idag är det bättre, är i pitsund vet inte vad som händer blir nog bara vara här :-) lägger upp bilder sen från festen som jag hittade på min mobil :-D

Kommentarer
Postat av: Ida

det var sjukt roligt :) <3

2009-08-16 @ 16:33:42
Postat av: Rebecca

håller med ida, sjukt roligt!:)

2009-08-16 @ 18:23:53
URL: http://rebeccaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0