:-)

Kära Camilla Holmström. För det första vill jag säga att Einar Sjölund är den bästa vän jag haft, och att Felix Åkerlund är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Jacob Widman och Jonte Hedlund gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Linnea Häggblom får ett lyckligt liv tillsammans med Pär Sandström.
Jag vill säga tack till Sofie Lundgren för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Anders Öhman. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Jessica Nilsson tog sitt liv.


Snälla, Pappa, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö.
Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Cajsa Lindqvist och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Elina Marklund som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Jag vill också meddela mitt hat mot Jennie Nilsson eftersom han varit otrogen mot min käraste Emilia Bergdahl. Jag vet att Jonas Stenberg kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.

Mitt sista och största tack går till Vikberg för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Johanna Fahlgren och den mest trögtänkta människan som existerat, är ju nämligen Rune Lundberg (farfar).
 

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.


VILL HA SOMMAR!!!!!!!!!!!!!


pussslove<3
M<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte riktigt, men det blir väl som vanligt ;) toppa det lite och klippa snelugg.

2009-02-23 @ 18:38:53
Postat av: Jessica

sommmmmmar:) sötisar! Visst ska du spela fotboll i sommar? ;):)

2009-03-12 @ 19:41:14
URL: http://jessicaadegerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0