bad day

dagen började hur usel som hellst! Mattias ville inte kliva upp var jag tvungen tjata lite på han, och när han kommer ner var klockan typ 20 i åtta sen typ kvart i åtta sa han att han inte behövde någon frukost för att han kunde äta en burgare för studie kom idag, och då sa jag för att vara snäll att han inte behövde slösa upp sitt studiebidrag på sunes men tydligen inte, då sa han att jag gör samma sak, men jag vill bara inte att han ska slösa upp pengarna och då börjar markus att dampa, att jag inte skulle bry mig, att jag någon gång skulle tanka mitt barnbidrag osvosvosv! och då blev jag då sur och då sen blev jag helt plötsligt barnslig och jag var ju så himla barnslig och då sa jag att jag skulle åka buss istället för jag orkar inte åka med dom om dom ska bete sig sådär, det var värst markus kan jag ju säga! ! Sen så for dom och jag skulle klä på mig och då missa jag bussen också, PERFEKT! nä, jag som ska ha prov idag, och har två inläminigsuppgifter ;s måste skicka dom på mailen och jag skulle ha med oboy till skolan för vi skulle äta frukost och jag hade ju gjort det, det står en termos på bordet... nu fick jag också ett sms av micke:

"Hur kan du svika oss sådär när du har oboy att ta med dig/ hela JÄVLA klassen ;-)"

jag känner mig dum:-(

Verkligen en dålig dag kan jag säga! :-S

Mattias Johan Vikberg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0