♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vad heter ni? Johanna och Mattias :)
Hur träffades ni? Mattias började att skriva med mig helt plötsligt och sen skrev vi jätte mycket som vänner och sen när vi träffades så var vi som gjorda för varandra kändes det som, det bara klicka till:)
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? Haha, nja nästan!  Vi är ju med varann HELA tiden så det blir ju nästan ett ja där;d
Har ni barn? Nä inte föränns om några år hoppas jag :)
Har båda körkort? Nä bara han
Isåfall, vem kör bäst? Han!
Kommer du ihåg er första kyss? Helt klart! ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag tror att det var jag som sa det men är lite osäker:)
Vem är äldst? Han, med 3 år:)
Vilka stjärntecken är ni? Oxe och Skorpion
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Han!
Vem sjunger bäst? Vi är nog ganska lika, hahah:)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Jaa, eftersom vi pratade så himla mycket tidigare! :)
Blev du kär i första ögonkastet? Helt klart! :)

Har ni någon speciell låt? Ja, "Stay With Me", vi lyssnade på den första gången vi var med varann:)

Har ni några "fri kort"? va? ;o
Har ni varit utomlands tillammans? Nej! ;(
Vilket är ert bästa minne? Helt klart första gången vi träffades! :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Bara slappar, ser film, myser ! Men lite olika:)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Mjo mesta dels av gångerna iaf:)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Mjo, vi bor ju 4 mil ifrån varann men de kvittar ju när vi är med varandra jämt och sover med varandra jämt! :)
Blir du lätt svartsjuk? Nja, ganska!
Brukar ni bråka? Det händer.. ;s
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och men när vi är på skolan smsar vi mest! Annars så är vi ju med varann :)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Men allt:) <33
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag, ibland! ;)


Fattar ni att jag och Mattias har sovit och varit med varandra hela tiden i typ 3,5 månad? Hehe, ååh, jag älskar verkligen honom :) <3


Johan Mattias Vikberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0