fredag

inget! jag sitter och gör inget, och då menar jag inget och vad som menas med de är att jag inte ens är med mattias! ;o ååh, jobbigt att vara utan han måste jag säga. fastän jag bara varit utan han i två timmar kanske, men ändå! och så tänkte jag fara till emma med hon, jennie, jessica och amanda men då har mamma och pappa druckit och anders och ros-marie också. Dom är här, dom ska typ ha "spelkväll" men nu sitter dom och ser let's dance! Jag tyckte dock att Magnus var bäst ikväll, helt klart att han är den jag håller på! Han och Laila:-) men niklas är också duktig faktiskt:-) nu ska jag fortsätta göra inget, kanske he på någon film eller nått, tar mig ändå ingerst! ville faktiskt att mattias skulle vara med sina kompisar utan mig också någon gång, jobbigt var de ju men men , hahah skojja! :) det är ju lika bra att vara i från varandra ett tag iaf, men kanske inte en fredag, speciellt fredag den 13:de?

Bilder från i Tisdags när jag städade mitt rum:-)
     

pussslove<3
M<3

Kommentarer
Postat av: j

nååh:) Den bilden är inte ny!:D<3

2009-02-13 @ 23:59:04
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

söt johanna:)

2009-02-16 @ 16:42:17
URL: http://jessicaadegerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0