ONsdag

Halloj, idag har jag varit på en utbildningsmässa på Nolia, det är de enda vi har gjort idag, vi fick sluta efter det och jag for hem ungefär halv tolv. Sen for vi hem till Mattias och såg lite tv sen så skulle vi dra in hans skoter in i garaget, och det kan jag lova inte var kul alls! Jag som har fortfarande så ont i magen, jag vet inte vad det är ;s och så har jag värsta trycket i skallen så när jag skulle hjälpa Mattias med skotern, så tog jag tag i en skida och skulle dra och så när jag tog i då blev det helt svart för ögonen, så jag var tvungen sätta mig ner. Har mått illa hela dagen, har mest bara legat och sett tv :s jag har också träning idag, klockan 19:15. Får se om jag far dit, hoppas att jag orkar! Men jag har faktiskt gruvat mig ganska mycket, men har som försökt tänka över det! Ajja, ha en bra fortsatt onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0