idag på skolan gick jag bara till 10 så de var soft! :) nu är jag hos mattias, sitter med hans mamma, brage och mattias är och hämtar pelets i öjebyn. Sén så ska vi äta här och efter de så ska vi till pite havsbad och bada jag, mattias och markus! Får se om de blir någon mer!:) Nu sitter jag bara här och inte gör så mkt! Såhär ser planeringen ut för min helg:)

fredag -  ♥ pite havsbad
                ♥ färga håret
                ♥ hitta på nått el. mysa bara
                ♥ sova

lördag -  ♥ ta sovmorgon
                ♥ inte göra nått
                ♥ fara på elins fest
                ♥ sova

söndag -  ♥ sov morgon
                  ♥ inte göra nått
                  ♥ fortsätta med det 
                  ♥ sova

som ni alla måste förstå så ska jag ju vara med mattias hela helgen och göra dessa saker:-)

pussslove<3
M<3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken ska jag ha, den gamla eller nya DESIGN´EN ?

2009-01-23 @ 16:28:18
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: sofie

2009-01-23 @ 16:29:49
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0