Hej allihopa!   ; -)

Idag slutade jag klockan 11, ni måste ju tro nu att jag jämt slutar tidigt vilket jag oftast gör också, men idag hade vi eget arbete så då fick vi då sluta 11 istället för klockan tre, så de var ju jätte skönt! Så jag väntade på Mattias ett tag, har slutade kring tolv så de var inte så farligt ändå! Vi for hem till han och var där ett tag såg lite film och körde lite skoter, sen så skulle han och Danne och träna och jag kände att jag inte ens ides följa med och titta på utan Mattias skjutsade hem mig och nu har jag laddat ner två filmer som jag tycker är bra, eller jag har också laddat ner en till men får se om den är nått att se! Så ska jag äta snart och sen ska jag he i lite silverschampoo i håret och se om de blir nå bättre, hoppas på de! :)


dagens låt; Appreciate - Nicholas Jonas

Pussslove

M♥♥

  

27 dresses med Katherine Heige   
Over her dead body med Eva Longoria Parker   
Just Burried med Jay Baruchel
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0