ingen rubrik!

förlåt att jag inte bloggat på länge.!

Idag så var de kort skoldag som vanligt vilket var jätte skönt, sen så skjutsade vikberg hem mig så gick jag och la mig i soffan och titta på tv sen så somnade jag helt plötsligt! :-) skööönt! så vakna jag nyss och sen så ska jag äta nu, sen kommer mattas, vet inte vad vi ska göra ikväll blir nog lite chips eller nå och så blir de väl bara till att mysa;-) är hemma själv hos dom för hans mamma och pappa är i umeå! :-P


suddig bild, men var en dag här jag var ute och red, och fyf*an så skönt de var, har inte ridit nått sen i somras typ! :-( <3


pussslove<3
M<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos;D

2009-01-16 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0