skola

nu sitter jag i datasalen med elina vi börjar datakundskap snart;-) idag slutar jag klockan ett! dryygt tkr jag:-) heh! igår så sålde mattias en skotermatta till cissis mamma som jobbar på skeppet och så for vi dit med mattan  för hon skulle jobba ändå till klockan 12 så när vi var där så gick vi in och spelade lite minigolf, vem tror ni vann? jo, jag såklart jag fick 30 slag sammanlagt och mattias fick 38 hahaa! han slog 13 gånger på en bana och jag slog 3 gånger på den:-) ojojoj! :-) hhehe!

Var på fotbollsmöte igår också. Ska börja träna på onsdag med fotbollen nu då, blir perfekt, får man börja röra på sig igen:-)) heh!

Ajja, nu kom petter så då måste jag börja!:-) ha en bra dag!:;)

pussslove<3
M<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är ju så att man får bara slå sju slag på varje bana. Men 30 slag det var bra gjort!!

2009-01-29 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0