090728

började dagen med att vakna som alltid, sen så klockan 12 så for jag och mamma ut och sprang, vi sprang 5 km, eller jag kanske sprang 4,5 för jag orkade inte, behövde vatten och höll på att grillas av solen, och när vi kom hem så såg vi att det var 25 grader ute, inte underligt att jag höll på att grillas ;s nu är det bara 32 dagar kvar till loppet, och jag måste verkligen lägga i ett kål nu! nu är jag i pitsund och vi har nyss ätit grillad fläskfilé och potatisgratäng som var så himla gott att jag snörde i mig maten och vart jätte mätt! mattias är i duschen nu (som alltid typ) sen så ska vi hem till oss, får hoppas att anna är kvar så man hinner träffa henne, hon är hemma nu på permis i några dagar! sen ska vi inte göra något alls, vi ska nog äta glass och se en film och sen sova ;-) så vi får höras! (förlåt för dållig uppdatering senaste tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0