090730

prick en månad kvar till tjejmilen, ska ut och springa idag också men blir nog ikväll eftersom det är stekande sol ute och jag håller på att dö som alltid när de är sol! haha! det är för varmt om jag inte kan bada! igår var jag,mamma,pappa och jesper på havsbadet där de var jätte skönt och vi hade de jätte trevligt och efter det så klippte jag mattias och han blev lite sur över det typ, hehe så då tog jag honom till coop och så köpte jag typ massa fika, dricka och chips och så tog jag med en filt och så for vi till pitsund, nästan under pitsundsbron vid stranden där. la ut en filt och så satt vi där och mös, det var jätte mysigt och jätte roligt, vi skrattade tillsammans och hade roligt, det kunde inte bli mycket bättre när man har världens bästa pojkvän :-) vilken tur jag har!

jag lägger ut bilder från igårkväll senare idag, den laggade nu som fan! så fixar det lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0