chock!

igår så kom då jennie förbi med diva så stod vi och pratade lite och tittade på när diva och kira eller mest diva vllade kossorna, det var lite kul, vi fick även se lite bögporr bland tjurarna. hehe väldigt äckligt. sen så började jag att måla bodan som jag skulle gjort klart igår och medans jag stod och målade så ser jag att min kusin anna, hennes killes bil kommer och svänger in på gården och då ser jag i passagerar sätet att anna sitter och vinkar åt mig, jag blev verkligen chockad, och så gick jag och pratade med hon och hon hade fått komma hem nu då i några dagar, hon kanske måste åka tillbaka vilken dag som hellst om det då är kvar leukemi i blodet, om de inte är det då är inte andra behandlingen lika bråttom. så det var ju himla kul att hon kom förbi, jätte kul :-D senare efter det kom Rebecca och Rose-Marie och vi pratade lite sen så visade vi hur man beställer flygbiljetterna, sen bliev det sent och dom for hem och beställde.. sen ´gick jag och mattias och la oss, och somnade inte så jätte snabbt, eller inte jag i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0