hahahah!

Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
-Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat
- Okey då.
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
-Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!


En journalist var gammal kompis med tandläkaren i den lilla staden. Det visade sej att tandläkaren hade
våldtagit flera av sina patienter, men kompisen på tidningen ville inte skriva det så det blev en liten notis
i tidningen: Tandläkare fyllde fel hål.
 

Det var en gång ett gammalt par som inte haft sex på länge. De hade provat på allt, men ingenting hade fått den lille soldaten att stå givakt. Så de gick till en doktor och berättade om sitt problem.
- Hmm... Det har inte provats men vi kan testa att operera in en stålbit i ert underliv, sa läkaren, och en magnet i ditt ollon. Men, som sagt det har inte testats förut.
Paret ville gärna prova metoden och kom överrens om att träffa läkaren två veckor senare, för att se resultatet.
Efter två veckor kom gumman ensam in till doktorn, som undrade var gubben hennes hade blivit av.
- Kåken, sa gumman tyst.
- Kåken? utbrast doktorn. Sitter han i fängelse? Fungerade inte metoden?
- Jodå, jag har nog aldrig haft ett så bra sexliv. Men så åkte gubben min till simhallen. Och så kom en 9-åring med tandställning...



Förr i Frankrike var prostituerade tvungna att skriva in sig i polisens register. Det var ofta lång kö ute på gatan, en gammal gumma gick förbi och undrade:
- Vad köar ni för flickor?
Tjejerna skojade med gumman och förklarade att det var gratis utdelning av karameller. Den gamla gumman ställde sig i kön och när hon kom fram till polisen så utbrast han:
- Men gamla människa, håller ni på än! Gammal är jag, sa gumman, men suga kan jag fortfarande...



6-åriga sonen frågar sin far.
- Pappa, jag har glömt vad det heter. Vad heter det när två människor ligger ovanpå varandra ?
Pappan, något generad:
- Öööhhh... Älska?
- Nej nej.. Det heter något annat.
Pappa, något mer generad:
- Öööhhhhh... Gänga?
- Nej nej.
Pappan, illröd i ansiktet:
- Nuppa ??
- Nej! Men nu kom jag på det! Våningssäng heter det.



Det var en kvinna inne i en handväskbutik.
- Varför är denna så dyr, frågade hon expediten.
- Den är gjord av kukskinn så när du smeker den blir det en resväska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0