god morgon

god morgon kära läsare:)
vad händer idag för er? för mig så är det fotboll, har blivit inlånad till div 4 så jag ska till luleå och spela, vi har samling klockan 2 i öjebyn så får se hur detta går:d igår, matchen sverige - dannmark. FYFAN, så jävla dåligt det gick och riktigt dåligt av nilsson som gav dom dedär målet, nej det var inte bra! huvva vad jag skäms över dom! får hoppas att vi inte gör någon sån tabbe idag. igår var jag ut och sprang, jag sprang 5 kilometer på dryga halvtimmen, så det gick faktiskt bra, jag ökade ju med 2 kilometer bara på en gång så hoppas att det går lika bra nästa gång:) annars idag vet jag inte vad som händer, det återstår att se: )

CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0