perfekt!

verkligen en bra dag idag! dagen börjar med att jag stiger upp och sedan ser jag att rebecca står och målar så jag går ut till henne och surrar och är där med hon jätte länge och jacke hinner också komma, jag tror jag var där i ca 2 timmar, tiden gick jätte fort! sedan så tog jag min lillebror och hans kompis till hammenviken för att bada, och rebecca följde med och så skrev vi till viktor pettersson och frågade ifall han jobbade, eftersom han jobbar där men han hade slutat men kom ändå, så har vi surrat med han och det var ju trevligt, förutom att jag bara kunde tänka på en person under hela dagen som fick sitta i en postbil i detta underbara väder! Min mattias<3 när vi kom hem så oljade jag in lastvagnen som ska säljas! sedan blev det att börja städa, jag och mattias flyttade ut till sommarstugan som står utmed huset, men det är inte så fint så det är egentligen inte så jätte kul. men det ska renoveras om nästa år typ, och vi orkade inte vänta så det blev nu! men vi har ju iallafall varandra och det är det viktigaste:-)  så nu ska vi gå och mysa i stugan, sätta på en film och sedan sova!

sov gott:-)

några bilder från idag:
     
fotograf: rebecca öhman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0