wednesday;)

fy fan så skönt, är helt ledig idag:D men vaknade typ 10 av att en traktor körde just utanför mitt fönster och jag hade ju fönstret öppet så, men det gör inget! jag har nyss sytt mammas löshår som jag ska låna på fredag, för imorgon bäreav ner mot Umeå, ska på mattias systers examen, hon går ut sjuksköterske utbildningen, så vi ska dit och se henne sen till pitsundet igen och äta mat och dricka champange typ :D jag ska ta bussen nu in till stan, eller klockan 3. mattias jobbar idag på posten, eller han är på introduktion där, eftersom han börja jobba den 15 så då ska han veta allt hur man gör med handdatorn och typ vars han ska köra osv:) när jag far in till stan så ska jag se om jag hittar någon klänning jag kan ha på fredag, mattias ska ju fan ha kavaj och så :) så då måste jag ju också ha nå fint, och jag har inte det, inget finare så mamma sa att jag skulle fara till stan och se om jag hittade något:) så jag far till stan sen så hämtar nog mattias upp mig där vid fem tiden! sen så far vi till pitsund :) ska sova där! :) men ska dra :)
 CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0