arvidsjaur

var upp till arvidsjaur igår och jag och mattias hade tänkt fara till centrumbadet men när vi kommer dit så är det stängt? ;s så det blev lite misslyckat. men jag passade på att handla på miminett från mitt presentkort jag fick när jag fyllde år, det blev en klänning och ett vanliigt boxerlinne och så fynda jag på dollar ett par leggins i skitsnygg färg;D pappa och markus också i arvidsjaur och timrade åt LAPONIA ägaren Kristoffer´, mammas kusin . så dom bodde på hotellet gratis där så på kvällen for jag och mattias först och hälsade på ann och tomas och lillfilip som är urgullig. sen så for vi till hotellet och då bastade vi och badade i poolen :D vilket inte alls blev så misslyckad kväll;D nu är vi iaf hemma och de känns skönt att vara hemma:D

bilder

markus och filip:)


på hotellet :)

 
inte så bra bild men bättre än ingenting :)


nu ska jag se "it all about....the woman"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0