helgen

det har varit en jätte bra helg. fast vi har mest jobbat, alltså familjen! själv har man varit högst upp på taket och kastat ner tegelstenar, alltså taket är jätte fult och vi har som inte haft tid att göra det utan det var ju invändigt som var det viktigaste till att börja med. och igår var det 28 grader typ och idag har det legat över 30 så man känner att det är sommar! jag har hunnit bada två gånger idag:D och det blir nog en till :D idag mitt på dagen i älven nedanför oss när jag rivit klart på taket! :D och så gick vi ner jag, mattias och hans föräldrar och hundarna ner till havet och då blev det till att bada igen:D ikväll ska jag och mattias ner till kärnen så får se om det blir till att bada då kanske:d nu ska jag gå och äta tacos :D muuums! :)

Hade! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0