kul :D

min pojk/flickvän heter: mattias vikberg
detta är personer som jag kan berätta allt för: rebecca öhman tror jag är den jag litar mest på eller typ annika!
en ledig helg tillbringar jag gärna såhär: hitta på nått roligt, mattias!
jag tror på: framtiden
jag tror inte på: lögnare
detta är jag allergisk mot: VINTER!
detta skulle jag vilja göra: åka utomlands
storleken på mina skor är: 38/39
detta är jag rädd för: mördare, tystnad
detta jobbar jag med: går på strömbacka?
på tv kollar jag helst på: simsons typ.
såhär många barn vill jag ha: 2 eller 3
i framtiden skulle jag vilja bo i: fint stort hus med fin utsikt. 


dagens
humör: bra
gjort: ridit / gjort en hästhage / duschat
planer: inget speciellt kanske ut och springa.
ser på: dataskärmen?
lyssnar på: datorn.
läser: detta?
dricker: inget för tillfället.
äter: inget för tillf'llet men snart hamburgare.
bästa: mattias!
sämsta: att det är skola imorgon.
väder: bra-.


har du ett par blåa string? mjo.
vem var den senaste du pussade? mattias
hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? ingenaning, ork it räkna
gillar du nån nu? mattias?
vad gjorde du inatt? - jag sov
och i förrgår natt? - samma jävla sak
 vad gör du innan du ska sova? pratar med mattias.
 kan du prata med din mamma om allt? ja det kan jag alltid!
hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? jo
har du varit gravid? nej!!!!
hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? inte än iaf! hehe.
choklad eller glass? ja, choklad.
 push-up eller T-shirtbh? - beror väl på.
 string eller hipsters? - hipsters
 stövlar eller gymnastikskor? - gymnastikskor?
kjol/klänning eller jeans? - klänning är soft!



t i o s a k e r o m d i t t l i v
1. har du nånsin varit kär? - ja
2. tror du på kärlek? - det gör jag
3. har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - japp
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nja.
5. har du någon gång krossat någon annans hjärta? - tyvärr ja
6. har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nepp
7. har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - inte älskat, nej!
8. är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nej är i det bästa redan!
9. har du nånsin haft en hemlig beundrare? - ingenaning
10. tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - ja


t i o s a k e r ; d e t d ä r e l l e r d e t h ä r
1. kärlek eller pengar? - kärlek
2. vin eller öl? inget!
3. dag eller natt? - natt
4. one night stand eller förhållande? - förhållande
5. tv eller internet? - internet
6. pepsi eller cola? - inge, cola ifall jag måste.
7. vild fest eller romantisk hemmakväll? - romantisk hemmakväll
8. färgfoto eller svart och vita? - färg
9. telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. bilddagboken eller myspace? - bdb


t i o "h a r d u n å n s i n"
1. har du nånsin blivet upptäckt när du smitet ut? - nja har som aldrig gjort det.
2. har du nånsin viljat ta livet av dig? - nej!
3. har du nånsin gjort något du ångrar? - arå
4. har du hoppat bungy jump? - nej
5. har du nånsin varit med i en olycka? - nä,
6. har du nånsin ätit en hel tårta? - nej.
7. har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? - som jag har
8. har du nånsin gått på bio ensam? - haha nej
9. har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - fattar it?
10. har du nånsin tyckt att världen suger? - jåda, gode så ofta


t i o k ä n s l o r
1. saknar du någon just nu? - ja
2. är du glad? - mjo.
3. är du fundersam? -  nej
4. är du uttråkad? - gode så
5. är du tysk? - nej :D
7. är du italienare? - nej
8. är du fransk? - men nej-
9. är dina föräldrar fortfarande gifta? - jo!
10. gillar du någon just nu? ja:D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3

2009-06-23 @ 14:06:47
URL: http://rebeccaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0