ramlat genom isen

ja som ni ser på rubriken, jag har ramlat genom isen nyss, jag mattias och adam var på furunäset och så var vi nere uti båthamnen där de var kvar is, och då skulle mattias och adam gå ut dit och så gick jag ut för dom kom inte ut, och så skulle jag gå i land uti dom och så sa dom - hur ska du ta dig över nu då? och då sa jag - men he är ju bara att gå! och så ställde jag mig på isen som var närmast och så säger mattias och adam . JOHANNA HOPPA! jag bara - nä! jag trodde ju att det var jätte grunt där men de är ju förfan en båthamn, där båtarna kommer så jag ramlade ner genom isen ner i vattnet som var kallt och så for det ändå ner över brösten och jag nådde inte botten och så hjälpte mattias mig upp och jag och adam höll jävlat på att skratta ihjäl oss, han tappade andan för han skratta så mkt och jag grät för jag skratta så mycket! hahah, det var jätte roligt tyckte vi haha så nu är jag hemma, har bytt kläder och mobilen hade jag ju på mig, som satt i bhn, så den är trasig har hett den i frysen hoppas det hjälper eftersom jag bara lånat den av mattias :-) ja, så då har man iallafall gjort bort att bada:-D hahah! :-)
 
Ha en trevlig kväll! ;-) <3


Kommentarer
Postat av: han som skratta mest på plats:D

du är värdeLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS hahahahahahah:D

2009-05-09 @ 01:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0