Stan

Hej. Jag sitter i stan nu skriver från mobilen. Jag sitter och väntar på adam:) han ska då gå med mig sen vet jag inte vad som händer ska nog hem till mattias och få min present av hans föräldrar<3 sen ska vi till koler:) Hehe. Efter koler vet jag inte vad som händer. Och får se imorgon om jag kanske festar med elina, beror på om jag har kvar något.:) men vi får se, får hoppas på de bästa och att vi får en rolig kväll. Vi blir typ bara fyra stycken men de är bara kul för de är ju som bästa som är med<3 förutom en tjej då!<3 de var också synd att rebecca och jacke inte heller kunde följa... Men hoppas vi får kul ändå vilket jag tror, eftersom de alltid är roligt att vara med dom:) jag fick ju presentkort igår så jag har nu varit och handlat. Lägger KANSKE in bilder sen, lovar inte:) men nu ska jag gå och möta adam.:) CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0