tisdag:-)

måste bara säga att dagen startade perfekt, vi hade idrott ute på konstgräset och körde brännboll sen spelade vi fotboll på små mål och vårat lag regerade ju: jag, ville, jessika och tove:-) heh, vann två och en lika! :-) sen har dagen varit ganska soft, och nu sitter jag hos mattias, hans mamma gör plättar till oss nu;-D mums! sen så drar vi och ska vara med tove och GJ så de blir trevligt! :-)

igår slutade vi ju 11.05 så jag gick på stan åt med mattias på subland, och sen så gick jag på synkontroll och det gick jätte bra och så sen köpte jag blommor åt pappa som fyllde år igår:-)<3 och bäst av allt så fick jag en födelsedagspresent i förskott, en bikini som jag tycker är så snygg, kan lägga in en bild på den senare! :-)

CHAO!<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

he kommer jag säkert göra ;) haha.

2009-05-06 @ 15:03:05
URL: http://rebeccaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0