torsdag

försov mig idag, eller nä jag missade bara bussen egentligen. när jag öppnade dörren då for den förbi.. det betyder att jag missade samhällsprovet, men jag hoppas att jag får göra det under lunchen nu, ska snart gå och titta om hon kommit tillbaka hon var inte fär nyss... jag är nervös, kanske ska ta sprutan för svininfluensan och är jätte nervös, men alla som tagit den har sagt att den inte för ont att det bara gör ont efteråt.. det är väl sånt man får tåla, eller? ska köpa avfärgning och hårfärg idag, då får vi se när jag orkar göra det, och det blir nog en liten förvåning för en del när jag gjort det, blir en annorlunda färg:) mattias tvekade på färgen, men men han kommer ändå tycka det är fint. så äre alltid! :) jag och mattias har varit tillsammans i ett år och en månad idag:) hihi, om ni ville veta:) men men nu ska jag gå och kolla om kristina har kommit tillbaka!
pusstjah!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0