.

Lista: kärlek
Är du kär just nu?  Ja.
Har du kysst någon idag? Ja.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja.
Har du ett förhållande? Ja.
Hur många har du varit tillsammans med? Ingen aning, men inte så många!
När går gränsen vid otrohet? när man pussas och går längre...?
Har du varit otrogen och om ja, varför? NEJ och kommer aldrig att hända!
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej.
Är du romantisk?  Lite kanske (?)..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej!
Är du svårflörtad? JiesJies;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Nog har jag väl slått mattias, men inte allt vad jag kan och inte för att vara dum.
Har du lekt med någons känslor? Nej!
Har du haft sex med över 20 personer? HAHA NEJ! :)
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Vi är inne nu på snart 13 månader:)
..och ditt kortaste? Typ en vecka? :)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? just nu: förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nä.
Är du en bra pojk/flickvän? det vet väl inte jag (?) men jag är snäll:)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Mattias.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän ? Mattias.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej.
När fick du din första kyss? När jag var 12 år, och vem de passar jag på :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var 14 och pappa var 18 och dom är tsm än:)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Har två bröder så nej:)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?  Nej de skulle jag nog inte kunna.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0