fredagsmys

jag och elina gick på stan och vi hittade inget så vi kom på en annan sak, det blir kanske lite tråkigt men men rock blire då iaf:) och hoppas moster kan sminka mig, då blire mycket bättre:) så jag köpte en tröja till det och så örhängen typ :)

ikväll blir det fredagsmys med mattias och hans föräldrar framför tvn med idol:) sen så far vi hem till mig och sover tror jag eftersom vi eller jag iallafall ska sköta jesper och våra söta kalvar för mamma och pappa far till stockholm på firmafest, lyllo dom! men nu ska vi äta gomat:) ha det bra!♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gumman för att du ställer upp, du är bäst!

2009-10-18 @ 19:46:06
Postat av: jjohannalundberg

vsg, älskar dig! :)

2009-10-19 @ 14:55:18
URL: http://jjohannalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0