kiss och bajs

jag ork it, måste plugga hela kvällen typ, åååh jag vill bara vara med mattias och mysa. men måste plugga, sitter på skolan och väntar på att han ska hämta mig, var bara tvungen att vänta så jag får träffa honom snabbare, jag har saknat honom jätte mycket idag, vet inte varför. så jag ser framemot att få träffa honom snart förhoppningsvis! sen mysa sen plugga plugga plugga sen mysa:) jag och mattias är typ seriöst som gamlingar, haha, vi lägger oss typ tidigt, igår var han och gymmade och jag la mig klockan åtta och var trött, jag såg ju film men ändå, var jätte trött, vi somnade typ tio igår för han tjatade om att jag skulle springa ner och ta p-piller men jag orkade inte så slutade det med att han sprang själv så aja :) men varje kväll somnar vi typ halv 10, men de är skönt så men ändå är jag trött jämt typ :) jag är de nu också, så kommer inte orka plugga nå mkt, har samhälls och engelska prov imorgon! :@ inte kul! har inge mer att skriva, eller jo, skolan suger! pusstjah;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0