snart helg

ååh, nu är det snart helg, så himla sköönt:) jag lääängtar efter mattias, han jobbar över ikväll också till klockan sju :( men men, jag ska måla hyllorna till mitt rum och sen får vi se vad som händer:) jag och elina har kommit på halloweendräkt, vi kommer dock vara samma men det blir bara kul:) men jag säger inte vad:) hihih, så vi ska på stan imorgon och kika efter outfits, det kommer bli kul, allting blir roligare med roligt sällskap:)♥ jag hoppas att moster kan sminka mig till halloween, eftersom hon är skitduktig, har nån bild sen tidigare då hon sminkat mig, men ifall hon ska sminka mig denna gång så ska jag ha mörkt smink så vi får se hur det blir det är bara hoppas på att hon kan:) pusstjah!;)

nu är jag ju inte så gammal på dessa bilder,
haha här bodde vi i koler, så det var ett tag sen:)
men det är sminket jag ville ha med på bild!
 

Kommentarer
Postat av: LindaLo

Shit vad liten du var på ena bilden...haha..men söt som rackarn =))

2009-10-15 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0