jobbiga dagar

dessa tre dagar är bland de jobbigaste jag varit med om, de enda jag kan tänka på är dig, jag vill inte att något illa ska hända dig och nu bara helt plötsligt blev det såhär illa? jag kan inte förklara i ord hur ledsen jag är, det är tårarna som får prata nästan hela tiden.. jag hoppas att allt kommer att lösa sig, vill absolut inte tappa dig, men som tur är så har ju i alla fall de mesta blivit bättre och hoppas att det fortsätter så!

när jag är nog ledsen tycker du då att de är okej att behandla mig såhär, att du helt plötsligt dissar mig, helt utan anledning? vad har du för bra ursäkt till det? för detta är ju inte första gången, utan upprepas väldigt många gånger om och om igen! och jag fattar absolut ingenting! och där kommer det in en underbar person i bilden, rebecca öhman, tack underbara människa för att du tar dig till att prata med mig, du är en människa som aldrig skulle svika eller dissa mig, det finns inte många människor som dig, tack! jag vet att andra personer skulle också ställa upp och prata med mig tex som idag cissi följde mig och äta för att du dissade mig, tack! annika vet jag också skulle finnas där men jag vill inte prata om henne eftersom det är väldigt jobbigt för oss båda när hon mår såhär dåligt som hon gör., jag vill inte lägga mer tyngd på dig, du har de nog jobbigt ändå! det jag vill komma fram till i detta inlägg är att jag är så grymt less och blir bara arg/ledsen när du håller på som du gör, jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3

2009-09-10 @ 16:33:44
URL: http://rebeccaohman.blogg.se/
Postat av: Jennie

<3

2009-09-10 @ 17:19:25
Postat av: Mamma

Det är i dom svåra stunderna man ser vilka vänner som är dom riktiga. Puss på dej gumman<3

2009-09-10 @ 17:25:48
Postat av: annika

finns alltid här

2009-09-11 @ 10:02:45
URL: http://aannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0