lööördag

nu är det lördag och jag har tråkat hela dagen typ, mattias har skruvat i bilen HELA dagen, han skruvar än!!!! jag var med eva på stan ett tag och hittade ett par jätte snygga jeanstights som jag ville ha och då sa mattias att jag skulle få dom av han imorgon :D:D då bleev jag jäääätte glad:):) läängtar redan till imorgon :) får se vad som händer ikv, kanske bara blir att slappa eller så hitta på något, vi fåvala sii ;) jag vill få peengar, men får de snart hoppas jag, så ska jag fara till frissan och färga håret, blir nog massor av slingor i typ blont, brunt och vill även ha några som är typ brunröda.. men men det är ju bara önsketänkande:) ska gå dit och höra hur mycket det kostar imorgon, det är ju en början iaf.... ;) men men nu har jag inget mer att skriva, pusstjah;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0