stockholmsresan dag 1

Dag 1

(måste börja med att säga att jag har en gammal mobil men no camera, och våran kamera gick sönder, så bilderna är snodda:) hehe, av sofie, faster!) så ni vet, då börjar vi....

vaknade rätt så tidigt för att göra mig iordning och så, klockan slog snabbt tio och jag tar farväl av min älskling och vi är snabbt inne i bilen påväg till kallax. flygresan var lite pirrigt men den gick bra, till en början....

när vi skulle landa var de jätte mycket turbulens och jag som redan hade ont i örona fick ännu ondare och satt och höll för öronen och började må illa, vi kom fram på arlanda och jag börja må mer illa så söker vi en toalett men hinner inte så jag spyr en en papperskorg som tur var lite avsides, jag är skakis i hela kroppen och mår dåligt, men på bussen till T-centralen så sov jag så det blev bättre då.

Tomas hämtar oss där i en liten röd bil med all packning, hehe! så hämtade vi ut nummerlapparna och sen till emelies lägenhet. snabbt ombyte där för att hinna till grönan!



vi på tunnelbana påväg till Gröna Lund. så tog vi färjan ut dit.




sommarkrysset, vi fick ingen sittplats eftersom alla hade lagt ut sina jackor och folk satt och höll platser åt andra, men vi fick ändå bra ståplats! måns var programledare denna kväll :)

det var många artister, bland annat:

Alcazar


Martin Stenmark


tomas ledin


de andra artister som också var där var; markolio och benjamin ;)

sedan åkte jag och rebecca några karuseller och gick i lustiga huset och man kände sig verkligen som ett barn igen, oj vad vi skrattade! jag och rebecca såg även Marie Särneholt . sen så var klockan ungefär 10 och vi for hem för laddning inför nästa dag, tjejmilen.


sen blev det snaaark snaark, för oss som var förkylda...  
(6 kändisar såg vi denna dag, och de kommer fler.....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0