stockholmsresan dag 2

tidig uppstigning och denna dag var det, tjejmilen som vi kom hit för (eller inte alla, hehe) vi gjorde oss klara och tog tunnelbanan direkt dit och det var jätte mycket folk, jag och rebecca startade i grupp nr 6, eftersom vi båda var jävligt förkylda, vilket inte bådade nå gott, så vi tog det lugnt och det gick ändå bättre än vi trodde, vi gick en kilometer av 10 så det var ju ändå bra tyckte vi, vet inte exakt vilken tid vi sprang på men typ 68 minuter eller nått sånt, första kilometerna kan man ju typ inte springa för de är så grötigt...

och jag som alltid, får självklart skavsår under foten! hehe!

här kommer lite bilder som togs under turen...
allihopa före loppet...

samma igen...

jag..

jag och rebecca..

jag och rebecca igen...

och igen..

rebecca..

mamma..

igen..

sofie..

igen..

rebecca,jag och sofie.. (mamma stod i starten då)

helt lyckad dag, men jobbig.

senare på kvällen åt vi pizza på "Hammarby Pizza" med tomas, emelie, hennes kille och deras dotter julia och en kompis till dom. det var jätte gott men min dumma mage gillade det inte (vilket var förväntat), jag kunde typ inte gå tillbaka för de bara krampade och krampade, höll nästan på att börja gråta men hård som jag är gjorde jag de inte , hahhhaha! sen gick vi till lägenheter och såg tv och käka godis... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0