vinter

alltså jag håller på att längta ihjäl mig till jul, när den första snön kommer! ååh, få åka skoter och ligga i snön på kvällarna och titta på stjärnorna när man får börja sätta upp julpynt och julgranen och julaftonsmorgon, och även julaftons kvällen med julbordet och alla julklappar och allting:) jag håller verkligen på att längta ihjäl mig :) ååååh så himla kuuul :)

jag har träningsvärk i HELA kroppen och då menar jag hela typ: i rumpan, baksida/framsida lår och vader och mage och rygg och armarna, men de sjuka är att jag inte vet vad jag gjort som gjort att jag fått sån himla värk. jag har ju haft idrott två dagar irad nu men tror inte att det är de, njaaa jag måste verkligen fundera över vad jag gjort=) hehe!

ikväll blire att plugga, inte kul alls men så är det ju ibland, och jag har massa läxa som jag tror att jag ska bort idag, men samhälls, nää de är inte mitt ämne!! men jag ska försöka eftersom vi ska ha MUNTLIGT prov ;s inte så kul alls!! men de är bara bita ihop!

i helgen blire att fara till umeå och hjälpa mattias syrra att flytta:)

this makes me crazy!!!

Kommentarer
Postat av: Faster

Har du glömt bort kylan, snöskottningen och allt slask. Nog är det väl härligt att slippa plumsa i snö ett tag till.

2009-09-22 @ 19:10:19
Postat av: Ann

Håller med dig, tiden runt jul är helt fantastisk!=)

Men vi har ju inte så tokig årstid nu heller.

2009-09-23 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0