allt för kira!

hehe kan säga att badet var kul förutom att jag blev uppraggad av tre fula turkar.. men men jag ägde dom, skriver mer om det senare.. men då vi kom till farmor så gick jag in och så var fasters hund där och jag har hört hon är hundelak, och hon stod på andra sidan av hallen så skulle jag just säga att vi kanske skulle lyfa upp kira, men hann inte, såg bara att kira kom in så jag skulle försöka hinna knuffa undan hon så ser jag att hon kommer skällandes fasters hund så jag her fram mitt ben över kira så hon högg mig rakt i benet, och vad jag leeed, det gjorde så jävla ont, haha! jag fick märken i benet och började blöda lite, och är blå runt om där hon bet idag... och så försökte hon igen och fick tag i kiras hår bara för jag försökte trycka bort hon, men alltså om jag inte hade hett fram mitt ben då hade det nog inte gått så bra för kira.. snacka om att offra sig för sin hund, haha jag tror inte kira har förstått det än:) min älsklingshund, allt för henne!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0