jobb

jag har fått sommarjobb! fast det är i arvidsjaur.. på hotellet som heter laponia. jag tror dock att de kan bli kul men hur ska jag klara mig utan min älskling i hela fyra veckor, eftersom jag kommer att jobba helger också... men han har lovat att han ska komma upp till mig under helgerna! men jag behöver verkligen dessa pengar, så ja. jag får lov att klara mig. och tur att min underbara kusin låter mig bo hos dom under tiden, verkligen uppskattat!! ♥♥ så ja, jag har pratat lite med kristoffer men vi får se vad som händer:)

hade;)♥♥


Kommentarer
Postat av: Ann

Det finns alltid plats för dig hos oss!:) Du är så välkommen.

2010-04-15 @ 11:43:14
URL: http://annlu.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack så mycket, det uppskattas verkligen!!♥♥

2010-04-15 @ 11:52:16
Postat av: Cissi

Vad ska du jobba med där då?:) Miss you!

2010-04-15 @ 22:18:24
Postat av: johanna

det är typ inte klart än, men frukostbiträde och diskjobb på kvällarna..

2010-04-16 @ 10:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0