lista

År 2009 så..

Vilken klass gick du i – BF2B
Vad hade du för hårfärg - Först blont men även brunt
Hur lång var du - 1.60 typ
vem var du kär i – Mattias vikberg

Hade du nån Pojk/flickvän – Ja mattias
Vad brukade du göra på fritiden – vara med mattias, kompisar
Vilka umgicks du med - Ja mattias och kompisar
Var allt bättre då – Nej vill jag inte påstå
Skulle du vilja gå tillbaka dit - nej
Har du förändrats – ja på många sätt..

Nu:
Vilken klass går du i –
BF2B
Vad har du för hårfärg - Mörkbrun
Hur lång är du? - 1.68
Vem är du kär i – Min älskade pojkvän mattias
Har du nån pojk/flickvän – ja, tacka gudarna för att jag fick honom!
Vad brukar du göra på fritiden – vara med min pojkvän
Vilka umgås du med - My boyfriend
Hur ser du ut – ja, mörkhårig, 1.68 cm lång?

Har du:
Kysst någon -
joda.
sovit brevid någon med samma kön - Ja?
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja, haha.
slagit ner nån - Nä, men har tänkt många gånger
Ljugit för en bra vän - nej
Svikit någon – tror jag inte

Vem:
Skrev du senast till på msn –
ja när var jag senast inne på msn?
Kramade du senast - Mattias
sov du hos senast - Mattias.
Vill du vara just nu – MATTIAS!!
Ringde dig senast – Mattias tror jag

Vad:
Drack du senast –
sourz
Köpte du senast - filidutter
Gjorde du igår – Jag låg och pratade med mattias i mobben ganska länge.
ska du göra imorn - Jadu, sova tidigt så det blir torsdag så mattias kommer hem:D
Vill du göra just nu- Ha mattias här..
Åt du senast – kycklingsallad :)

Kärlek :
Du är kär nu –
Jaaa mer än nånsin
Du har sårat nån så den började gråta – Jo tyvärr
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja, tyvärr, många gånger. För jag är så jävla känslig haha:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0