funderar

sitter här för mig själv och funderar, funderar på mig själv och människorna omkring mig, jag funderar vad som riktigt gjorde det till att allt blev såhär, att allting ska förändras så mycket bara för att man har kille, skulle knappast tro det.. vad det var som gjorde att ingen längre hör av sig och vad de var som gjorde att jag inte vill höra av mig eftersom när jag väl gör det, vilket inte är så ofta så är det ändå ingen som ställer upp. att man säger att man ska ändra sig men man ändå inte gör det? det kan jag fundera för mig själv många gånger, och det skär i hjärtat varje gång jag gör det, att inte känna sig omtyckt förrän man är ledsen av någon annan än sin familj och pojkvän? de är jobbigt. skit i vad jag skrivit, kände bara för att få skriva ut hur jag känner. skitsamma. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0