100227

idag har vi varit hela dagen hos mattias syrra som köpt en ny lägenhet i munksund, så vi har hjälpt henne, jag har spacklat och målat lite:) får se om dom behöver hjälp imorgon också!:p ikväll vet jag inte vad som händer det får vi se, kanske blir att bara slappa, känner mig väldigt trött!

btw hade jag jätte roligt igår med kusse, jag kom sist i bowlingen, annika vann och mattias kom två men hade bara några poäng mer än mig, men så kan de vara ibland:) sen drog vi och åt på sunes sen for vi till annika och såg i love you man. bra, det jag såg, jag somnade typ hela tiden och så vakna jag sen somna jag! hehe^^

Kommentarer
Postat av: Jennie

Taack:D! Den är från Ginatricot:D

2010-03-01 @ 00:12:55
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0