moroten

från och med nu kan ni kalla mig moroten , hahah! prövade att slinga igår men efter ett tag så slutade det bara att bita i håret så vi var tvungen skölja ur och det blev orange, alltså en jämn orangefärg också på alla slingor, det är bara så mörkt i hårbotten och luggen! men vet inte vad som skall göras åt detta än, men förhoppningsvis slingor på detta som BITER! men ska lägga upp bild senare, för ni måste bara få se, man kan inte hålla sig ifrån skratt:D hjahhahaah!

idag var jag med och öppnade på fritte och imorgon ska jag vara med och stänga och så direkt efter så far jag och mattias till öjebyn och är barnvakt! carina och patrik ska och se hockey, och det var ju hon som fixade jobb åt både mig och mattias på indumont så klart man måste ställa upp!:)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0