tisdag

JAG HATAR SKOLA! har så mkt just nu att jag ORK IT! idag annars, ska köpa slingmedel får se om vi gör det idag, hoppas på det! Paradise finalen ikväll, jippi! men blev sur över att Greta åkte ut, hon var den jag ville skulle vinna! :( och jag HATAR kristoffer, som håller på med jackie och erika!!! fan för han, han har ju Anneli???? ÅÅÅÅH! bajs ! hehe, så jag vet inte vem jag vill ska vinna, tyckte om jackie men inte nu längre, inte när hon gjorde som hon gjorde mot cimon, för cimon och greta var mina favoriter och catja! :( men nu ska jag jobba vidare, har egentligen lunch men lika bra att jobba istället för att äta... puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fel man måste äta annars funkar inte hjärnan.

2010-02-02 @ 13:26:09
Postat av: jjohannalundberg

ja, men om man inte har någon att äta med? :o

2010-02-02 @ 13:42:10
URL: http://jjohannalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0