host host

fick tid imorgon på vårdcentralen så kommer bli skönt att få titta upp halsen efter 7 veckors hostande. men är rädd att jag kanske har bihåleinflammation för har ont i bihålorna och lock för öronen och på det så har vi lite huvudvärk också bara för att? fick höra några starka ord idag i vårat klassrum som fick mig helt att tänka om och nu har jag insett en massa saker....

första natten i det nya rummet:) det kommer bilder men ska och köpa en soffa imorgon så lägger in bilder då istället:) puss!

Kommentarer
Postat av: elina

Du verkar gilla att ta viktiga saker genom bloggen. Rätt dumt tycker jag, men jag får väl hänvisa dig till min blogg då!

2010-01-19 @ 19:38:00
Postat av: johanna

men vet du vad de roligaste är, det är att du känner igen dig själv i min text, att du fortsätter att göra samma sak hela tiden, att du sa så i klassrummet högt och tydligt att du inte hade någon vän i våran klass? och dessutom så skriver man ju om sitt liv, sin vardag, sina känslor, eller iaf så gör jag det, och jag har aldrig nämt några namn i mina texter, för att det är ingen annan som vet att de är du, förutom mina närmaste och jag skriver vad jag vill i min blogg. och nog får du skriva om mig i din blogg, för jag har ändå aldrig gjort något feö, eftersom de är du som gjort fel och var dum och sa de du sa och dissar mig dom dagar du känner för. jag har inte gjort ett piss, eller jo jag har stått ut och varit ensam på skolan och VARIT med dig dom få dagar i veckan jag dög, för ville och lunka dom duger alltid konstigt nog, de tycker jag att jag gjort väldigt bra!!!!!!! det är många som säger till mig och frågar hur jag ens har gjort det, men när man får höra de du sa så tog jag åt mig väldigt mkt och vet vars jag har dig nu och så trodde jag aldrig att du skulle säga faktiskt! :/

2010-01-21 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0