paradise hotel




såg paradise från denna vecka, RAMI var det bästa och så fick vi ut DALIN på köpet typ:) kunde inte bli bättre, var rädd att greta skulle åka ut:( men att francheska (hur de nu stavas:)) kom tillbaka var jag inte lika förtjust i men mkt hellre det än att dalin skulle få stanna kvar!!! men jag blev typ överlycklig och trodde det var Anneli som kom och skulle gå till Kristoffer så jag blev jätte glad för jag ville inte att hon skulle åka ut, hon var en av mina favoriter! gillade inte den nya killen Pontus, han verkar konstig! och så dom nya som kommer nästa vecka också :s vill inte att det ska komma någon fler! aja nog pratat om det!:)

är i pitsund ska väl snart börja bege oss till lillpite, har ju praktik imorgon! och mattias jobbar! men är så grymt godissugen så jag tror jag måste köpa bara lite, för typ en tjuga, bara för att få bort det värsta suget!! skönt med helg imorgon:):) puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Taaack sötis:D:D:D!

2010-01-14 @ 21:44:11
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Det är du och Mattias på bilden :)

2010-01-15 @ 15:12:35
URL: http://rebeccaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0