ingen rubrik?

de jag hatar med att skriva blogg är att jag aldrig kommer på en bra rubrik? irriterande... de har iaf gått bra på jobbet idag, var lite seg att stiga upp för somnade sent igår..(såg en bra film). jo jag gick in på expert efter jobbet och sa att elgiganten sålde sin för 700kr billigare och frågade om dem kunde sänka deras pris, för annars köper jag av dem istället: Nä, vi kan inte matcha deras priser tyvärr. jag bara okej, då köper jag av dem istället, hejdå! :) haha! så ska beställa hem den från internet nu, eller mamma ska så hon ringer väl snart:) är ensam hemma här, ann och dem är och skjuter på skjutbanan (man kan undra sig varför jag egentligen inte följde som tkr sånt är skitkul) men men, sitter här och chillar och försöker få tag i mattias vilket inte går så bra! men men nu ska jag göra ingenting, ciao!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0