promenad

kom just från en promenad med älsklingen och kira:) var skönt! vi har även hunnit in en snabbis i stan, jag fyndade:) ett nattlinne, två linnen och en klänning:) kommer upp bilder på det efter helgen eftersom bror och far har lånat min kamera eftersom dem är i stugan och fiskar:)

längtar till på lördag för då ska jag åka karusell (på dagen) eftersom jag inte ska in något PDOL (?) belive it or not! blev inte att jobba heller. och jag orkar inte festa ifall jag och mattias skulle börja bråka eftersom alla i min familj är borta, mamma och lillebror är i umeå och storebror och pappa är i hammaråsen och fiskar. så då sa jag och mattias att vi bara skulle hitta på något bara vi två och gå på dagen istället och åka nån karusell och kanske blir att tälta? men det får vi se hur det blir:) oj va mycket jag skriver, jobbigt att läsa,.. sovgotT:)

backflip´?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0